Hey,

Laatst heb ik mijn eerste MAC lipstick gekocht: lovelorn. Wil je weten wat ik ervan vind? Kijk dan snel verder.

De huls van de lipstick is zwart met de letters M.A.C erop. Onder de huls staat de naam Lovelorn. De lipstick is uit het Lustre gedeelte, dat zijn zeg maar de creamy lipsticks. Ik vind het er heel chique uitzien!

  

 De kleur is lichtroze en is makkelijk aan te brengen. Het dekt ook vrij goed. Hij voelt heel creamy aan op mijn lippen, super fijn! 

Conclusie: Je brengt de lipstick makkelijk aan en het dekt vrij goed. Het blijft lang zitten, het kan een maaltijd overleven. De kleur vind ik super, want het is echt een kleur die je elke dag kunt dragen. Vakantie, een feestje of gewoon een schooldag is dit perfect. Ook hydrateert het goed.

De lipstick is €19,50 en is verkrijgbaar bij Douglas en M.A.C.

Q: Heb jij ook iets van MAC?

Liefs,

Claire 

Vorige post: Liebster award

28 gedachten over “Review MAC Lovelorn💄

Plaats een reactie