Tijdens de winactie heb ik aan jullie gevraagd wat Q&A vragen achter te laten. Deze ga ik nu beantwoorden.

Waar haal je je inspiratie vandaan voor artikelen?

Een heel kort antwoord: Pinterest, maar natuurlijk ook van andere blogs. Sommige artikelen schieten bij mij soms te binnen, maar artikelen zoals recepten haal ik van Pinterest.

img_3400

Welke artikelen vind je het leukst om te maken/schrijven?

Eigenlijk vind ik alles leuk om over te schrijven, maar ik denk dat ik food en travel toch het leukst vind. Ik vind dat het ook heel erg aan het artikel ligt, maar ik schrijf altijd over een onderwerp dat ik leuk vind.

Welk product /item mag van jou niet ontbreken?

Lippenbalsem! En handgel. Ze zijn klein en als je bijvoorbeeld droge lippen en vieze handen hebt zijn deze producten onmisbaar. Zeker voor het reizen zijn deze producten erg handig.

Wat is jouw favoriet beautymerk? Welk product?

Ik denk dat mijn favoriete beautymerk Essence is of Maybelinne. Het is allebei wel een budget merk, maar leveren toch goede kwaliteit.

Hoe ben je op de naam rosesonfleek gekomen?

Omdat ik een eigen domein wilde en dus ook een andere naam wilde, besloot ik te gaan brainstormen. Roses heb ik gekozen omdat dat mijn lievelingsbloemen zijn en het met mijn naam te maken heeft. Ik heb on fleek bedacht tijdens het brainstormen.

 

Q: Welke artikelen vinden jullie het leukst om te zien?

Liefs,

Claire

 

2 gedachten over “Wat mag echt niet ontbreken?

Plaats een reactie